vineri, 15 februarie 2008

Primul loc de munca - O agentie de promotii

Conjunctura a facut ca primul meu loc de munca (part-time) bineinteles sa fie la o agentie de promotii. Nu am lucrat foarte mult aici, am facut cateva promotii prin magazine cum ar fi "Carrefour Militari", "Carrefour Orhideea","Selgros Baneasa" si Parcul Tineretului. Nu am foarte multe de povestit, asa ca voi puncta cateva idei esentiale.
1. Lucrand la promotii am cunoscut diverse categorii de oameni ... si ma refer aici la fete de 16-18 ani care practic erau platite pe degeaba pentru ca nu faceau absolut nimic. Mai mult, cand cineva isi dadea interesul pentru promotia respectiva lor li se parea normal ca persoana respectiva sa le faca si treaba lor ... ca doar astia corecti si cinstiti sunt luat de cele mai multe ori drept FRAIERI !
2. Cand am lucrat in parcul Tineretului un domn mi-a facut avansuri (cred ca avea aproape 60 de ani, daca nu si mai bine) care ma invita sa merg cu el la Intercontinental si ... chiar in Italia !!! Si asta pentru ca nu m-am putut abtine sa nu-i raspund. Vorbea in italiana si trebuia eu sa ma dau desteapta si sa arat ca stiu sa vorbesc italiana. Mi-a luat jumatate de ora sa scap de el ! Asta m-a invatat ca a doua oara cand sunt pusa intr-o situatie asemanatoare sa imi tin gura ! Ce sa faci ? Cand esti mic si nu stii nimic cam faci tampenii !
3. Cand am facut promotii in Carrefour Orhideea a trebuit sa ma prezit la protectia muncii ca sa fiu in regula in caz ca nimeream vreun control. M-am prezentat la protectia muncii, dar pentru ca am fost trimisa acolo fara delegatia de la agentie ... eu si inca cativa ca mine am fost poftiti, ca sa nu zic dati, afara. Nu pot sa va descriu in cuvinte ce specimen masculin trebuia sa ne tina instructajul. M-am bucurat cand am plecat ... era de o nesimtire si un tupeu incredibil ... burtos, uracios si increzut pana la D-zeu si inapoi. Stiti voi : genul de om care traieste sa ii umileasca pe altii pentru ca altfel nu se simte bine in propria piele. Acel gen de om care se uraste pe el atat de mult incat isi proiecteaza intreaga ura asupra celorlalti, fiind incapabil sa constientizeze acest lucru.
4. Tot in Carrefour Orhideea am cunoscut doua fete, sudente, impreuna cu care am lucrat la promotii. Pareau destul de ok ... cu specificatia ca una dintre ele era cam intepata si agresiva ...
Faptul ca produsele la care faceam promotie ajungeau si la noi in buzunare ... hmmm .. din cate am vazut este o regula nescrisa, si este intradevar inacceptabil !!! ( se poate evita prin adoptarea unei alte conduite fata de promoteri - respctiv prin sampling catre acstia - este inadmisibil sa faci promotie la un produs pe care nu l-ai incercat - si in acest fel, se evita viitoarele sustrageri, care intre noi fie vorba, au loc uneori in TOTALITATE !!!) insa, pe langa a-ti insusi produsele firmei pe care o reprezinti ( ceea ce ma repet: este intr-adevar inadmisibil) a sustrage ( ca sa nu zic FURA) din magazin (Carrefour Orhideea) produse este de NEINMAGINAT !!! Am observat asta in ultima zi de promotie. Nu stiu daca au facut-o si in celelalte zile insa, in ultima zi, si-au umplut rucsacele de bomboane scumpe si chiar au reusit sa le scoata din magazin. Cand am realizat ce se intampla am vazut negru in fata ochilor. Nu stiam ce sa fac ... sa ma duc sa anunt paznicii era nasol ... sa nu zic nimic ... nici asta nu suna prea bine ... chiar suna a complicitate la furt ... insa, pana sa ma dezmeticesc eu ... ele iesisera din magazin cu tot cu produse. Se pare ca nu au fost decoperite, si chiar daca au fost, cei care au descoperit au considerat ca paguba nu a fost atat de mare incat sa se sesizeze. Oricum, cand s-a terminat promotia, cand am parasit magazinul si am predat uniforma mi s-a luat o piatra maaaareeee de pe inima.

Niciun comentariu: