joi, 28 februarie 2008

Faza nr. 2 - Misterioasa disparitie a dosarului

Intr-o dimineata s-a ratacit un dosar. Patronul era cu o falca in cer si una in pamanat si o batea la cap pe Cotoroanta sa il faca sa apara. Cotoroanta ii zice ca eu sunt de vina. Ca mi-a dat dosarul si i l-am ratacit. La care el :
" - Pai adu-o pe Oana aici si cautati-l!"
La care ea:
"-Pai nuu ca eu nu prea ma inteleg cu Oana !"
El:

"- Nu te intelegi cu ea ? Pai da-o afara !"

Concluzie : Nu conteaza cum lucrezi, cat si cum muncesti si cate sacrificii faci ! Daca vacii aleia nu ii place fata ta (mai bine zis nu ii place faptul ca NU vrei sa o pupi in fund) trebuie sa fi dat afara !

Nu, nu am fost data afara. Poate ca ar fi fost mai simplu pentru mine. Mult mai simplu. Ceea ce este foaaarte interesant este ca nici acum nu am habar despre ce dosar era vorba. Era in orice caz unul pe care nu il vazusem in viata mea ... dar ce mai conteaza ? V-am spus eu: cand esti deja catatogat, nimic nu mai conteaza ... nici macar ca ai ochi frumosi. In fine : punct lovit, punct ochit 2-0 pentru ei.

Din pacate am constatat in nenumarate randuri ca majoritatea angajatorilor practica intimidarea si alte metode o data ce nu le mai place fata ta ! Asa ca .. nu am sa mai dramatizez pe tema asta ! Vorba celor de la e-jobs :"E un job! Nu o casnicie !"


Niciun comentariu: