luni, 18 februarie 2008

Al doilea loc de munca

Dupa ce am absolvit prima facultate, si cand eram deja inscrisa la a doua, am decis sa renunt la promotii si sa ma angajez full-time. Nestiind la momentul respectiv cum sa fac sa imi gasesc un loc de munca decent am mers pe mana unei studente la medicina (pe care am cunoscut-o la o promotie in Carrefour Militari) si am ajuns la o societate comerciala pe un post de Merchandiser. Salariul evident f f f mic. Habar nu aveam in ce m-am bagat. M-am dezmeticit dupa aceea. Doua saptamani de trezit la 5 30 dimineata, carat tomberoane prin depozit, aranjat marfa in depozit si la raft, si stat in picioare 8 ore pe zi si-au cam spus cuvantul asupra sclifoseniei mele ! Pentru cei care nu au inteles ... ei bine ... ajungeam acasa in fiecare seara pe la 17:30 ... si inainte sa intru in casa ... ma opream in fata usii si bagam o repriza de plans. Ma linisteam si intram. Dimineata suna ceasul la 5 si ceva ... ma trezeam ... si iar incepeam sa plang. Trebuie insa sa precizez ca plangand ma spalam, ma imbracam, mancam printre sughituri (fara sa ma vada cineva plangand bineinteles) si pana ieseam pe usa ma linisteam. Si a doua zi o luam de la capat !
Nu pot sa spun ca ma tratau inuman ... doar ma plateau prost si eu cum eram Mutulica si nu ziceam nimic stateam si inghiteam ...
Si asa am tinut-o doua saptamani ... trebuie sa precizez ca in timpul asta imi cautam alte servicii mai decente. Care se pare ca nu au intarziat sa apara. Pentru a ma putea duce la interviuri mi-am luat liber o zi. Au facut ei scandal dar nu au avut ce face. M-au lasat. In Romania Libera am gasit printre altele si un post de secretara la o alta Societate Comerciala. Nu am sa va mai retin atentia cu celelalte interviuri neinteresante. Am sa ma concentrez doar pe ultimul pentru ca el a fost decisiv. Urmand sa va povestesc pataniile la noul loc de munca in urmatorul episod am sa insist acum pe descrierea modului in care mi-am dat demisia din postul de Merchandiser. Deoarece noul angajator vroia sa ma tina o saptamana in proba a trebuit sa fac cumva sa imi dau demisia. Fiindu-mi jena sa spun adevarul am inventat o problema personala urgenta care imi solicita doua saptamani pentru a o rezolva. Sefa mea auzind asta ... nu a avut incotro si mi-a dat foaia pe care mi-am scris demisia. Precizez ca nu a fost deloc incantata ... in ziua in care mi-am dat demisia, contractul meu fusese inregistrat la ITM. Dar ... life is not faire ! asa ca am sa trec la a povesti episodul urmator ...

Niciun comentariu: