luni, 18 februarie 2008

Eu, secretarele si facultatile - Episodul 2 - Prima serie

Marti 3 0ctombrie 2006

Ora 09:45 – Sun la facultate. Linia libera. Formez interiorul secretarei. Telefonul suna dar la capatul firului niciun raspuns. Inchid si astept sa treaca de ora 10 ca sa sun din nou. Am mai sunat inainte de ora 10 si niciodata nu a raspuns nimeni. Concluzia: programul secretarelor este de la ora 10 la ora 16. Saracutele de ele …

Ora 10:00 – Fromez din nou nr. Vorbesc cu Lucretia.

  • Buna ziua. V-am sunat sa va intreb daca a plecat dosarul meu.
  • Nu a plecat pentru ca nu a venit curierul.
  • Si cand credeti ca trebuie sa vina ?
  • Astazi.
  • As vrea sa va intreb ceva daca se poate.
  • Da, spune-ti.
  • Curierul vine cand il chemati sau cand vrea el?
  • Ar trebui sa vina in fiecare zi.
  • Sa inteleg ca si-a luat concediu sase zile?
  • Stii ce ? O sa incerc sa vb cu secretara sef sa vedem daca poti sa vi tu sa il ridici si sa-l duci la rectorat.
  • Bine. Cred ca ar fi ultima solutie, pentru ca acum cateva luni cand am fost acolo si nu primisera dosarul, m-au sfatuit sa il aduc eu personal.
  • Da, sa vedem daca se poate.

Si spunand asta, imi da un numar de telefon la care sa o gasesc pe secretara sef ( numar pe care nu il mai stie multa lume ) si ma sfatuieste sa o sun peste 5 minute pentru ca momentan este ocupata cu un profesor. Peste 10 minute incep sa dau iar telefoane. Am sunat la nr. pe care mi l-a dat Lucretia. Nu a raspuns nimeni. Am inceput sa sun pe numarul pe care sun de obicei. Ce credeti ? Da… Ati ghicit : toate liniile ocupate. Si asa am tinut-o vreo 20 de minute. In final am facut o pauza sa-mi calmez nervii.

10:32 Reiau telefoanele. Dupa vreo 10 apeluri nereusite, in sfarsit, suna ! Si cand asteptam sa raspunda robotul si sa aud binecunoscuta voce masculina care spunea :”Ati sunat la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala. Va rugam formati interiorul sau asteptati ca apelul dvs sa fie preluat”, aud o voce feminina care spune: “Post telefonic deranjat temporar.” Va dati seama ca am fost la un pas sa nu scot telefonul din perete si sa incep sa-l calc in picioare.

Respir adanc, numar pana la 5 si imi spun :”Nu-i nimic. Inca mai am numarul secretarei sef, care mi l-a dat Lucretia. Sun, dar nu raspunde nimeni.

Ora 11:00 Sun din nou la Lucretia. Nu mai este post telefonic deranjat. Reusesc sa vb din nou cu ea.

  • Nu am reusit sa vorbesc cu doamna secretar sef.
  • De ce, mami ? ma intreaba ea dulce. ( Fac o mica paranteza . Secretara asta are un comportamant atat de ciudat si instabil incat nu mai mai mira nici daca imi spune “iubita”. Pentru mine e de mult clar ca ori nu e in toate mintile, ori e drogata)
  • Nu raspune nimeni. Am sunat de mai multe ori.
  • Nu se poate. Acela este numarul. Si este si nr. de fax.
  • Va spun: am sunat de mai multe ori si nu a raspuns nimeni. Ati reusit sa vb dvs ?
  • Nu. Stai ca ma duc acum sa vad.

Pleaca si vine peste doua minute.

  • A zis ca poti sa vi sa-l iei. Intre orele 13-15 azi.
  • Nu pot azi, pentru ca nu pot pleca de la servici.
  • Maine atunci. Si suna-ma inainte sa vedem poate vine curierul azi pana la 4.
  • Pe la ce ora sa va sun.
  • Dupa 9.
  • Bine, multumesc.

“OK. Imi spun. Maine trebuie sa ma invoiesc de la servici. Floare la ureche! Doar lucrez doar de 7 zile. Dar nu-i nimic. Ma invoiesc maine ca sa duc dosarul la rectorat, si ma mai invoiesc apoi sa il duc inapoi la rectorat, unde ma mai duc inca o data ca sa ridic diploma.

In fine. Vom trai si vom vedea !

11:11 minute. Sun la rectorat sa vad cand au program. Sun de doua ori . telefonul suna in gol. Apoi aud tonul

11:17 minute. Formez din nou nr. rectoratului. Imi raspunde in sfarsit o doamna. Ii pun problema mea si imi raspunde ca ma asteapta intre orele 12-14.

Ramane deci sa astept ziua de maine sa incep serviciul de curier. ☺ Aaaaa era sa uit: Trebuie sa ma invoiesc toata ziua de la servici pentru ca dimineata mai am ceva de rezolvat. Si tocmai am aflat ca o sa-mi taie ziua de la salariu. Ca doar am bani ! Ce stiti voi ?

- Va urma -

Niciun comentariu: