joi, 28 februarie 2008

Faza nr. 1 – Documentele de la licitatie

Eram angajata de vreo luna-doua. Editura a participat la o licitatie si mi-au fost date niste documente de xeroxat. Nu stiam ca era vorba de balanta si bilant. V-am spus in introducere nici nu stiam ce sunt alea si nici cum arata. Mi-am facut treaba. Le-am xeroxat, le-am asezat in dosare si le-am inmanat mai departe. A doua zi, panica : documentatia pentru licitatie nu a fost completa. Bilantul era pe 2004 si nu pe 2005 asa cum trebuia. Asta am aflat mai tarziu. Pana sa ma dezmeticesc Cotoronta deja ma numise vinovata si Patronul venise la mine sa imi faca observatie. M-am uitat la el interzisa.

Am incercat sa ii explic ca nu e vina mea. Nu a fost chip sa inteleaga. Am realizat apoi a cui a fost vina : a contabilului sef. Prea tarziu insa. Ce mai era de facut ? Eram deja stigmatizata. Soarta mea era deja hotarata. Dar asta aveam sa aflu mai tarziu. Concluzie : 1-0 pentru ei.

Niciun comentariu: